53% от анкетираните членове на Българската търговско-промишлена палата споделят, че в предизборните програми липсват конкретни мерки за изпълнение на обещаното, съобщава БГНЕС.
Бизнесът не вярва само на предизборни обещания.Това показват резултатите от проведено от БТПП анкетно допитване в периода 25.04 – 26 април 2013 година сред членовете на Палатата във връзка с предизборната кампания и обявените ангажименти.
По отношение на заетостта, която е поставена като приоритет от повечето политически партии, над половината от фирмите (54%) са на мнение, че липсва обосновка за изпълнението на този приоритет. Бизнесът предупреждава, че при увеличаване на преките данъци и ДДС ефектите преди всичко ще са свързани с нарастване на сивата икономика (според 73%) и ръст на безработицата (според 48%). Едва 5% считат, че увеличаването на данъчната тежест ще доведе до повече приходи в бюджета.
Основната част от бизнеса е на мнение, че в предизборните програми на партиите липсват ясни предложения за решаване на проблемите с монополите (според 78% от фирмите), в здравеопазването (според 76%), в образованието (според 67%) и в пенсионната система (според 75%).
Коментари