Хранителни хали с продукти от най-добрите местни производители замисля мениджмънта на български мол.
Концепцията реализира първият лайфстайл център в България от открит тип - СТРАНД Бургас.
Търговският център е отделил площ от 1000 кв. м за продажба на пресни хранителни стоки на производители от бургаския регион, предлагащи най-свежите органични плодове и зеленчуци, тестени изделия, както и рибни, месни и млечни продукти.
Халите ще бъдат разделени на отделни щандове, всеки от които ще предлага различен вид продукт или услуга, давайки възможност на местните производители и фермери да предлагат продукцията си директно на потребителя по един традиционен и романтичен начин, навявайки спомен за класическите взаимоотношения между производител и клиент от миналото.
Решихме да подкрепим местните търговци като им дадем възможността да предложат своята продукция директно на клиента без посредник не само, защото искаме да подпомогнем икономиката в града и региона, но и защото бихме искали да възвърнем старите търговски обичаи и идеали, които все повече изчезват в студените търговски центрове, споделя Мариела Остенд, инвестиционен директор на СТРАНД Бургас.
Искаме да покажем на посетителите на Бургас и чуждестранните туристи истинското лице на нашия град - нашите традиции, нашите продукти, нашите обичаи и нашите умения, добавя тя.
СТРАНД Бургас предстои да отвори врати през пролетта на 2013 г.
Той е първият лайфстайл център от открит тип в България.
Освен, че е изключително атрактивен и невиждан до сега в България, откритият формат на СТРАНД е значително по-икономически устойчив, тъй като позволява по-ниски наемни нива и оперативни разходи.
През 2008 г. проектът взе участие на международното изложение MAPIC в Кан и бе сред 10-те представени за еталон на европейски търговски центрове на бъдещето.
Коментари