Шест правила за корпоративните коледни картички


Шест правила за корпоративните коледни картички
Снимка:

3785

Не е необходимо да се разходим по търговските улици и да видим трескавата дейност по украсяване на витрините, за да си спомним, че Коледа наближава. Освен приятните очаквания, пред нас се трупат и досадни задължения – като изпращането на поздравителни картички.

Вашите роднини и приятели може и да не се обидят, ако решите да си спестите труда тази година, но що се отнася до бизнес партньорите и клиентите – по-добре се захващайте за работа, предупреждава CBSN и дава основни насоки как да подходим към задачата, за да извлечем максимална полза от вложените усилия.

Поздравителните картички за инвестиция

Точно преди края на годината, вероятно хич не ви се хвърлят допълнителни средства. Не забравяйте обаче – парите, дадени за поздравителни картички, не са отишли на вятъра – те са инвестиция, която ви позволява да спечелите перспективни клиенти, да задържите старите, и да установите по-благоприятни позиции с бизнес партньорите си. Психолози подчертават, че личното отношение и чувството, че са ценени, определят решенията на много потребители при избора на обслужваща компания.

Добрата стара хартия

Забравете електронните картички – те говорят, че просто ви е домързяло да изпратите истински, или ви се свидят разходите. Нещо повече – поздравителните имейли лесно могат да бъдат изтрити по погрешка или директно да се озоват в папка „спам”

Не забравяйте личното отношение

Дори и да сте напечатал цял куп готови картички, постарайте се поне да попълните на ръка името на получателя и своя подпис. Няма да ви отнеме много време, а тези допълнителни минути си струват усилията, ако искате наистина цялата кампания да има някакъв ефект.

Внимавайте да не обидите получателя

Може и да си падате по хумористични картички – добре, изпратете ги на приятели и роднини. Що се отнася до бизнес партньорите и клиентите, по-добре не поемайте риска те да не схванат шегата и чисто и просто да се обидят. По същата причина, избягвайте и картичките с религиозна тематика.

Започнете веднага

Ясно е, че по празниците пощенски служби са неимоверно натоварени. Както и да се стараят те, ако пуснете картичките в последния момент, нищо чудно да стигнат до адресата чак през януари. Затова, за да сте сигурни, че поздравленията ви ще бъдат получени навреме, най-добре е да ги изпратите през втората седмица на декември. Не забравяйте – много компании не работят по празниците, затова искате писмата ви да стигнат малко преди това.

Не прилагайте визитка

Може и да ви се струва добра идея, но прилагането на визитка към поздравителната картичка просто напомня на получателя, че става въпрос за бизнес, а не за искрени приятелски пожелания за сезона. Е, това в повечето случаи наистина е така, но няма нужда да го подчертавате допълнително.

Анна Уолф

  • Етикети:

Още от BizBuzz


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.87844
  • GBP
    1
    2.35062
  • JPY
    100
    1.21601
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички