Не можете да изградите стабилна мрежа от контакти сред колегите си, ако не сте отворени и общителни. Но разкриването на грешните неща може да има пагубен ефект върху кариерата ви. Номерът е да не прекрачвате границата, защото веднъж споделите ли нещо, връщане назад няма, пише сп. Forbes. Ето какво трябва да запазите само за себе си, поне на работното място.
Мразите работата. Оплакванията по този повод ще ви превърнат в негативен човек в очите на другите. А и независимо колко сте внимателни, думите ви ще достигнат до шефа ви. Така бързо можете да се окажете на улицата.
Смятате някого за некомпетентен. На всяко работно място има хора, които се справят по-зле от останалите. Но ако нямате силата да им помогнете или да ги уволните, значи нямате право и да ги критикувате. Да обявите някого за некомпетентен изглежда като жалък опит да се самоизтъкнете за негова сметка.
Политическите и религиозните ви убеждения. Това са неща, силно свързани с идентичността на един човек, но споделянето им е почти сигурна рецепта за конфликти. Ако някой друг разкрие своите пред вас, постарайте се да ги приемете с разбиране, дори да не сте съгласни с тях.
Колко пари печелите. Подобно разкритие може да ви донесе негативи. Със сигурност в офиса има разлика между заплатите на различните служители и така давате на колегите си база за сравнение, която може да предизвика напрежение.
Сексуалните ви предпочитания. Това определено не е информация за офиса. Няма нищо лошо в някоя шегичка по случая, но ако прекрачите границата, завинаги ще си спечелите лоша репутация.
Коментари