На обслужващия персонал в курортите не му е лесно. На служителите им се налага да се справят с какви ли не шантави изисквания и оплаквания от страна на туристите. В разгара на отпускарския сезон британския вестник The Telegraph публикува някои от най-абсурдните критики на посетители:
„Животните в зоопарка изглеждаха много тъжни и разплакаха децата ни. Не могат ли да ги обучат да се усмихват?”
„Никъде не видяхме табела, която да забранява в балона да се качват хора, които се страхуват от височини.”
Мъж подал оплакване в Disneyworld, че паркът е „прекалено туристически”.
„На плажа имаше прекалено много дебели хора. Беше отвратително.”
Жена заплашила да се обади в полицията, след като била „затворена" в стаята си от член на персонала. В действителност, тя прочела табелката „Не безпокойте”, която била поставена от вътрешната страна на вратата й и я приела като предупреждение да не напуска стаята.
„Никой не ни каза, че в морето ще има риби. Децата се уплашиха.”
Летували в Испания: „Има прекалено много испанци. Рецепционистът говори испански. Храната е испанска. Прекалено много чужденци.”
„Записахме се на екскурзия до водния парк, но никой не ни каза да си носим бански костюми и хавлии.”
„Купихме си очила Ray-Ban за 5 евро от уличен търговец, а накрая се оказа, че са фалшиви.
Дама, отишла на средиземноморски круиз, се оплакала, че морето било прекалено шумно.
„Не можахме да се насладим на обиколката, тъй като екскурзоводът ни беше прекалено грозен. Как очакват да се порадваме на красивата гледка, когато се налага да гледаме такова лице?!”
"Местните жени бяха прекалено красиви. Почувствах се зле в тялото си."
„Казахте, че градът е разположен в близост до вулкан, но отидохме там и не видяхме никаква лава. Сигурна съм, че е просто планина.”
Коментари