Има си причина за популярността на фразата „и за това има мобилно приложение”. И тя е проста – с над 750 хил. приложения в онлайн магазина iTunes изглежда, че наистина за всичко си има мобилно приложение.
Кой обаче сваля тези приложения? И за какво? Не е изненадващо, че разликите по отношение на мъжете и жените и това е видно от данните на свалянията с Android и iOS. И докато при по-популярните приложения съотношението е 50 на 50, то жените са по-заинтересувани от социални приложения, медийни приложения, приложения за книги. А мъжете, колкото и изненадващо и извън стереотипа да е, са тези, които харчат повече с мобилни приложения за пазаруване.
Според проучването, направено от WomenYouShouldKnow има още интересни факти:
Жените инсталират 40% повече мобилни приложения от мъжете, купуват 17% повече платени приложения и плащат с 87% повече за тези платени приложения от мъжете.
Топ категориите за приложения за мъжете са бизнес, игри, навигация, пътуване, здраве и фитнес
Мъжете категорично водят в приложенията за онлайн игри и за пазаруване чрез приложения. Те използват с 85% повече приложения, свързани с бизнеса, с 40% повече приложения, свързани с навигация, с 61% повече приложения, свързани с игри и с 10% повече приложения, свързани с фитнес и здраве, отколкото жени.
Жените обаче използват с 600% повече мобилни приложения за социални цели и свързани с медии от мъжете. Освен това жените свалят с 90% повече мобилни приложения, свързани с новини, с 89% повече приложения, свързани с продукти и с 10% повече приложения, свързани с книги.
Коментари