Пощенската картичка отдавна не е основният начин да се похвалите с почивката си. Социалните мрежи са иззели тази функция чрез опцията за отбелязване на местата, които посещаваме.
В края на годината Facebook реши да направи класация на дестинациите, на които потребителите са се тагвали най-често. Това автоматично прави тези места най-горещите точки на света за 2015 г.
Disneyland е номер едно в класацията, но не е изненадващо, като се има предвид, че култовият увеселителен парк съществува в Париж, Калифорния, Флорида, Токио, Хонконг, а скоро и в Шанхай.
След него се нареждат Universal Studios и ослепителният Таймс Скуеър в Ню Йорк.
Четвъртото място, на което хората се тагват най-често във Facebook, е Айфеловата кула, следвана от Ниагарския водопад и Siam Paragon - един от най-големите шопинг центрове в Азия.
Седми е Големият каньон в Аризона, а осма позиция е за Националният парк Йосемити. Класацията завършва с Лувъра в Париж и Сентръл Парк в Ню Йорк.
Коментари