Любовта печели избори


Любовта печели избори
Снимка:

7096

Президентски пост, победа, любов! Още четири години! (Four more years!).

С този поздрав и снимка, на която прегръща съпругата си, американският президент Барак Обама изрази радостта си от преизбирането си в микроблога Twitter.

Посланието счупи всички рекорди за най-ретуитван пост. Снимката стана хит в интернет и успя да събере рекордни харесвания и във Фейсбук.

Както може да видите на снимката по-долу, към момента споделянията в Twitter надхвърлят 800 хил., а лайковете - над 287 хиляди.

Барак Обама успя да събере рекордни почитатели в социалните мрежи. Последователите му в Twitter гонят 23 млн., а харесалите страницата му във Facebook надхвърлят 33 милиона.

Опонентът му Мит Ромни също вложи завидни усилия към привличане на почитатели в социалните мрежи (успя да събере повече от 12 млн. почитатели във Facebook, но броят е далеч под този на опонента му).

Един поглед върху подхода им дава обяснение за тази завидна преднина - голите призиви за привличане на гласоподаватели не дават резултат сред онлайн масите. Обама заложи на "човешка стратегия" - даде приоритет на снимки извън политиката и със семейството си, и успя!

Кампанията му като цяло мина под знака на любовта към съпругата му Мишел Обама. Президентската двойка не пропуска момент да демонстрира близост с дъжд от прегръдки и целувки.

Мишел още в началото на предизборната кампания произнесе пламенна реч: "Не смятах, че е възможно, но днес обичам съпруга си повече отколкото преди 4 години и дори повече отколкото преди 23 години". 

Политиците по света насочват все повече усилия към привличане на избиратели в социалните мрежи. България изостава значително от тези тенденция. Наблюдаваме плахи опити, но като цяло родният политически елит не е особено активен.

У нас предстоят парламентарни избори на 7 юли 2013 г. Дали пък и нашите политици няма да се развихрят в социалните мрежи и осъзнаят най-после тяхната скрита сила?

Подходът на Обама показа едно - "по-човешкото докосване" на предизборните кампании работи. Може би интернет потребителите в България имат нужда точно от това...

М. Дачева

Още от BizBuzz


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.87844
  • GBP
    1
    2.35062
  • JPY
    100
    1.21601
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички