През последните няколко години социалните мрежи се превърнаха в работно място за мнозина звезди. Да бъдеш инфлуенсър, освен мода, се оказва и доста доходоносно препитание. Днес ще ви запознаем с част от знаменитостите, чиито имена са се превърнали в марки и работят вместо тях, печелейки хиляди долари за пост в Instagram.
Лазар Ангелов
Започваме с единственото българско име, което попада в класацията на най-успешните инфлуенсъри. Фитнес гуруто може да се похвали с аудитория от почти 6 милиона потребители, което му носи 9500 долара за рекламен пост в социалната мрежа.
Гордън Рамзи
Готвачът с доста лют нрав има почти 5 милиона последователи в Instagram. Макар да е доста популярен в телевизионния ефир, Рамзи се нарежда след Лазар Ангелов със средна печалба от около 5000 долара за платена публикация.
Алекса Чънг
Приеманата за модна икона американка има 3-милионна аудитория, която я обожава. Синеоката красавица си докарва около 4500 долара за реклама на модни марки.
Лиони Хане
Тя развива един от най-успешните модни блогове в родната си Германия, а и извън нея – Ohh Couture. И въпреки че с модата са добри приятелки, Лиони печели доста повече от реклами в сферата на туризма. Последователите й, наброяващи 1.8 милиона, ѝ носят сумата от около 5000 долара за пост.
Джефри Стар
Джефри несъмнено е момчето, което се гримира по-добре от болшинството дами в световен мащаб. 7 години Джефри редува върхове със спадове в кариерата си, докато един ден не поставя всичките си спестявания на карта, за да основе собствения си козметичен бранд. Той се оказва истинска сензация, а в момента Джефри има над 8 милиона последователи и един рекламен пост в Instagram му пълни банковата сметка с 10 000 долара.
Роузи Хънтингтън-Уайтли
Красавицата е майка, модел, бизнесдама, дизайнер и домакиня. Още една титла, която можем да добавим към визитната ѝ картичка, е инфлуенсър. Тя се справя доста успешно с управляването на социалните медии, като за маркетинговите си умения печели по 11 500 долара на пост.
Емили Ратайковски
Моделът Емили Ратайковски е един от най-дейните защитници на правата на жените и равенството между половете. Освен това, доста обича да скандализира обществото със своите снимки и публични прояви. Съвсем логично, Емили има близо 20 милиона последователи, а всички модни гиганти, които искат да присъстват на стената ѝ в Instagram, трябва да приготвят 26 000 долара.
Коментари