Постигането на успех често е дълъг и труден процес, който включва много работа, ентусиазъм и връзки с правилните хора.
Има обаче някои дребни стъпки, които всеки може да прави, за да постигне целите си по-бързо. Трябва да се научите да сте продуктивни дори когато не се чувствате такива и да впечатлявате останалите. От Business Insider дават примери как може да стане това.
1. Пристигайте винаги навреме или по-рано. Проучвания са доказали, че служителите, които го правят, се съсредоточават по-лесно и са по-ефективни.
-
10 знака, че сте готов/а да станете шеф
Дава ви се възможност за израстване в кариерата и за заемане...
виж още
2. Обличайте се стилно. Така изглеждате по-авторитетни и компетентни.
3. Разменяйте по някоя дума с шефа извън служебните теми. Ако например се засечете в кухнята, го/я попитайте нещо за хобито, което знаете, че практикува. Разбира се, само в случай, че моментът е уместен.
4. Определяйте си час или два само и единствено за работа - без каквито и да било разговори, имейли, срещи и т.н.
-
Никога не правете тези 5 неща на служебния си компютър
Много хора прекарват повече време в офиса, отколкото вкъщи. Затова е нормално да искат да си свършат...
виж още
5. Слушайте музика точно преди започването на важна задача. Ще сте релаксирани и в добро настроение и ще си свършите работата по-бързо.
6. Станете ментор на нов или по-млад колега. Ще предадете знанията си, а и ще направите страхотно впечатление на ръководството.
7. Търсете обратна връзка от колегите си. Попитайте ги как според тях можете да подобрите представянето си.
8. Изказвайте мнението си по време на срещи. Така ще накарате другите да ви уважават.
9. Планирайте задачите си за всеки ден и ги подреждайте по важност.
Коментари