Намирането на работа в днешно време е труден процес, задържането ѝ – още по-труден. Десетки кандидати чакат на вратата и дори и да направите малка грешка, може някой от тях да ви измести. За да ограничите подводните камъни, елиминирайте навиците си, които могат да бъдат определени като непрофесионални. Ето кои са те според Business Insider.
1. Мързеливи сте и никога не подреждате бюрото си.
2. Не се подготвяте предварително за оперативки и срещи.
3. Постоянно се опитвате да привличате вниманието.
4. Излизате за по цигара на всеки половин час.
5. Не спазвате добра лична хигиена.
6. Често закъснявате.
7. Висите в социалните мрежи в работно време.
8. Обличате се неподходящо – или твърде небрежно, или твърде официално.
9. Говорите, без предварително да сте обмислили какво ще кажете.
10. Държите се прекалено свойски с колегите и шефовете.
11. Клюкарствате по адрес на другите в офиса.
12. Имате хиляди претенции.
13. Занимавате всички с подробности от личния си живот.
14. Често ругаете.
15. Прекъсвате събеседниците ви, преди да са свършили изказването си.
16. Не помагате на другите, когато имат нужда от това, гледате само себе си.
Коментари