Добрата организация е основата, на която лежат продуктивността и успехът в кариерата. Тя е особено важна за родителите, опитващи се да балансират между служебния и семейния живот.
В тяхна помощ може да бъде т.нар "метод Айви Лий", пише Business Insider. Представлява лесен, но ефективен начин за оптимизиране на ангажиментите. Всяка вечер, след като децата са си легнали, сядат и записвате шестте най-важни неща, които трябва да свършите на следващия ден. Подреждате ги по важност и сутринта започвате с номер 1. Никога не си предвиждайте повече от шест задачи и се заемайте само с по една наведнъж. Ако не успеете да приключите с някоя, автоматично я прехвърляте в списъка за другия ден.
Как този метод помага? Предварителното планиране намалява напрежението и ви спестява енергията, която ще хвърлите тепърва да уточнявате нещата сутринта. Будите се с вече взети решения и така сте по-спокойни и съсредоточени.
-
4 неща, които всеки заслужава на работа
Никога няма да бъдете абсолютно доволни от работата си, защо...
виж още
Методът Айви Лий датира от 1918 г., когато консултантът Лий е нает от президента на голяма корпорация за производство на стомана да подобри продуктивността на предприятието. Лий предлага своята стратегия на началника първоначално безплатно, за да я изпробва. След три месеца той е толкова доволен, че му плаща колосалната за онова време сума от 400 000 долара.
Коментари