Нова апетитна обществена поръчка за подобряване на страницата на Програмата за развитие на селските райони (ПРСР) във Facebook и профила на същата програма в Twitter обяви Министерството на земеделието и храните (МЗХ).
Стойността на поръчката също не е изненада – 50 хил. лева. МЗХ даде два пъти повече за създаването на страницата във Facebook и профила в Twitter.
В поръчката като условие е заложено кандидатите да имат поне един изпълнен такъв договор за последните три години и да „вдигнат” лайковете на страницата във Facebook от 2144 на поне 7500, като тези 7500 потребители трябва да са настоящи и потенциални бенефициенти по ПРСР.
Крайният срок за внасяне на ценовите и техническите предложения е 17 часа на 18 февруари т.е. едва 10 дни след официалното обявяване на поръчката в страницата на Агенцията по обществените поръчки (АОП).
Коментари