Съвсем скоро Китай ще се запознае по-добре с българското кисело след като български производител успя да си издейства разрешение за откриване на 872 магазина на китайска територия.
Съгласно държавната политика на Китай в почти всички сектори чужди инвеститори, компании или търговци могат да упражняват своята дейност само ако имат за партньор китайска компания.
Българската компания, която прави пробив на китайския пазар, е "Лактина" ООД. Компанията се занимава с производство на биопродукти и здравословни храни. Новината за откриването на магазините съобщи главният мениджър на компанията Георги Георгиев.
На база на подписан наскоро договор първият магазин ще се нарича "Лактина Йогурт Бар" и ще заработи в мол на Wal-Mart през юни тази година, заяви Георгиев пред агенция "Синхуа", предаде БГНЕС. До края на 2014 година в Китай трябва да заработят общо 852 магазина за българско кисело мляко. Още 20 ще бъдат открити в провинция Чжънцзян от "Чжъцзян Шанчжън Комерс енд Трейд" - един от китайските партньори на "Лактина".
Китайската компания откри първия магазин "Лактина Йогурт Бар" през септември в Ханчжоу.
Георги Георгиев обясни, че китайци от Ханчжоу са обучавани от "Лактина" да правят истинско българско кисело мляко. В момента компанията му има свои магазини в 85 страни на пет континента. Произвеждаме различни видове кисело мляко, пригодено към климатичните условия и вкусовете на потребителите във всеки регион, твърди Георгиев.
Коментари