Обществена поръчка за анализ на интернет страницата на Програмата за развитие на селските райони и ефективността на рекламните кампании по ПРСР стартира Министерството на земеделието и храните (МЗХ).
Поръчката е разделена на две позиции, всяка от които с прогнозна стойност от 50 хил. лева без ДДС. Всеки желаещ може да кандидатства както за една, така и за двете позиции.
По позиция 1 следва да проучи ефективността на провеждането на информационни и рекламни кампании по Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г., които се провеждат през 2012 г. и които ще бъдат проведени до края на 2013 г. Трябва да се анализират информационните и рекламните кампании (провеждани в периода 2012-2013 г.), както и ефективността от различните инструменти и подходи, които се използват при провеждането им. За всичко това МЗХ е готово да даде 50 000 лева без ДДС.
При позиция 2 ще се акцентира на популярността и изчерпателността на информацията, която предоставя интернет страницата на Програмата – www.prsr.government.bg. Дейностите и по тази позиция са с прогнозна стойност 50 000 лева без ДДС.
Парите за изпълнението на обществената поръчка идват по линия на Техническата помощ от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г. Предвижда се МЗХ да заплати възнаграждението на три части чрез банкови преводи по сметката на изпълнителя в срок до 60 (шестдесет) работни дни след приемане с протокол на всеки от двата междинни и един окончателен отчет за дейността и издадени фактури от изпълнителя.
Само преди малко повече от три месеца фирма на бивши служителки на МЗХ усвои 50 хил. лева, за да изработи и поддържа профил на страницата на ПРСР във Facebook и Twitter. Целта на тези профили беше страницата на ПРСР да има най-малко 1300 активни потребители.
Коментари