Lenovo постигна пазарен дял от 35% в технологичния сегмент в България по данни на водещата компания за изследвания на световния пазар – IDC (International Data Corporation). Отличното представяне във всички сегменти и устойчивият растеж на Lenovo се дължат на иновативното продуктово портфолио на компанията, както и на множеството инвестиции за дигитална трансформация, които създават нови възможности за растеж. Lenovo отчита рекордна печалба въпреки кризата
"Развитието на бизнеса и процесите в него продължава да бъде все така интензивно, въпреки глобалната криза. Световният пазар на персонални компютри е нараснал с 13% на годишна база през 2020 г., като основните причини за това са работата от вкъщи, дистанционното обучение и нарастващите нужди и изисквания на потребителите. Българският пазар следва тенденцията на западноевропейските държави и търсенето също бележи ръст.", коментира Йовко Атанасов, регионален мениджър на Lenovo за България и Македония.
"Гордеем сме, че продължаваме да сме лидер в технологичния сектор. Това признание мотивира целия ни екип да полага ежедневни усилия да задържи позицията си на компания, която поставя на първо място нуждите на потребителите си", добавя той.
-
Lenovo показа най-лекия си лаптоп и модел със сгъваем дисплей (СНИМКИ и ВИДЕО)
Lenovo представи най-новите попълнения към първокласното си ...
виж още
През последните 10 години Lenovo увеличава пазарния си дял от малко над 5% при компютрите в регион EMEA (Европа, Близкия Изток и Африка) до над 23% през 2020 г., по данни на IDC. Това означава, че всеки четвърти компютър, закупен в региона, е на марката Lenovo.
Благодарение на бързо нарастващото портфолио от продукти и непрекъснатия стремеж към иновации, Lenovo многократно надхвърля очакванията на клиентите си и така достига и до повече от 25% световен дял при персоналните компютри през 2020 г. Lenovo ThinkPad X1 Fold: Разгърни бъдещето
След въвеждането на първия в света модел с 360-градусова панта, създал своя собствена категория при лаптопите, до доставката на първия в света 5G компютър и първия сгъваем такъв - ThinkPad X1 Fold през 2020 г., брандът Lenovo се изкачи на върха на класациите както сред потребителите, така и сред бизнес клиентите.
Коментари