Изцяло обновен корпоративен уебсайт представи на своите клиенти ДЗИ. Сайтът www.dzi.bg е създаден след внимателен анализ на потребителското поведение и е съобразен с всички актуални тенденции в областта на уебдизайна, както за десктоп, така и за мобилна версия.
Основен фокус в новия сайт са подобрената навигация и опростяването на продуктовите страници с цел по-лесно ориентиране в богатото портфолио от продукти и услуги на най-дългогодишното застрахователно дружество в България. Разработени са дигитални инструменти като различни форми за изпращане на запитване при интерес към конкретен застрахователен продукт.
"ДЗИ непрекъснато развива услугите, които предлага на своите клиенти, осигурявайки им максимално улеснение в дигитална среда. Създадохме новия сайт на ДЗИ с идеята той да събира на едно място всички наши застрахователни предложения, съобразени с потребителските нагласи за бърз достъп по всяко време, на всякакво устройство, до важната информация, която трябва да знаят", заяви Коста Чолаков, председател на УС и главен изпълнителен директор на ДЗИ.
Оригиналният и стилен дизайн на новия сайт е съобразен с корпоративната идентичност на KBC Груп и цели разпознаваемост на брандовете от Групата в България във визуално и функционално отношение. В същата стилистика са издържани сайтовете на Обединена българска банка, ОББ Факторинг и ОББ Застрахователен брокер, както и лабораторията за иновации SurfStudio.
Всички нови сайтове на компаниите от KBC Груп са изработени от eDesign, една от най-награждаваните български агенции за уеб дизайн, с над 15 години опит в създаването на качествени и запомнящи се уеб проекти.
"За eDesign е привилегия, че ДЗИ вижда в лицето на нашата агенция надежден партньор и че имаме възможността отново да докажем професионализма си, както го направихме с работата си по вече обновените сайтове от групата на KBC в България. Новият уебсайт на ДЗИ е предизвикателен и амбициозен проект, свързан с постоянно променящите се потребителски нагласи и все по-мащабното навлизане на дигитални услуги в застрахователния сектор. Вярвам, че създадохме изключително качествен продукт, който отговаря на високите изисквания на групата на KBC", разказа Георги Костов, творчески директор и основател нa дигиталната агенция eDesign.
Новият сайт е логичното продължение на стратегията на ДЗИ, която цели да предоставя иновативни дигитални решения на своите клиенти. С дигиталните услуги на ДЗИ всеки един клиент на дружеството може онлайн да плати вноска по полица, да поиска оферта за застраховка, както и да заяви или провери щета.
През месец март тази година дружеството даде началото на своето партньорство с платформата за телемедицина – Healee, предоставящо възможност за онлайн прегледи при лекари на клиентите на ДЗИ "Животозастраховане". От месец юни клиентите на ДЗИ "Животозастраховане" с групова здравна застраховка "Комплексна медицинска помощ" пък могат да потърсят необходимия им медицински специалист и да запазят час за преглед при него изцяло онлайн в платформата SuperDoc.bg.
Коментари