Министерството на туризма започва да рекламира в Google, обяви министърът на туризма Зарица Динкова по време на блиц контрола в ресорната парламентарна комисия.
„Министерството на туризма вече има кредитна линия от Google в размер на 2,5 млн. евро и съвсем скоро вече ще може да започне рекламата в платформата“, заяви министър Зарица Динкова.
За рекламата на България тя заяви, че трябва да има балансиран подход и да се следва стратегическата цел да се наложи България като четирисезонна туристическа дестинация.
Снимка: iStock
"Моята визия е, че трябва да използваме изключително ефективно новите модерни средства за маркетинг и реклама, дигиталните платформи“, заяви Зарица Динкова пред БНР.
Ще продължи и рекламата в националните медии, насочена към насърчаването на вътрешния туризъм. „Сега подписваме договорите с тях, като подходът ни ще е фокусиран върху метрика и отчетност. Няма, както досега, да се правят едни плащания в началото на годината, договаряме се за различни формати, в които да можем по-пълноценно да работим и за вътрешния пазар. Ще се плаща на четиримесечие, като ще се прави и оценка“, посочи министър Динкова.
По отношение на маркетинга и рекламата един от приоритетите са дунавските общини и пристанища, като се търсят варианти за тяхното позициониране, представяне и включването им към туристическите пакети. „Предстои България да изпрати туристическо аташе в Румъния“, обяви още министър Динкова.
ОЩЕ ПО ТЕМАТА:
С какво България привлича туристи от Далечния изток?
Световната организация по туризъм ще направи Пътеводител за кулинарен туризъм за България
Обявяват България за предпочитана дестинация през 2024 г.
Коментари