Най-голямата верига кафенета в света Starbucks обяви, че пуска линия напитки със зехтин в Италия, пише BBC.
По думите на главния изпълнителен директор Хауърд Шулц „неочакваният, кадифен, маслен вкус на зехтина подобрява кафето и остава приятен вкус“.
Starbucks е сред големите американски компании, които срещат трудности в опитите си да навлязат по-широко на италианския пазар за храни и напитки. Към момента Starbucks има около 20 обекта в страната.
„Сега ще има хора, които ще кажат – зехтин в кафето? Но доказателството за качеството е в чашата", написа Шулц на уебсайта на компанията. „За над 40 години не мога да си спомня момент във времето, в който да съм бил по-развълнуван, по-ентусиазиран“, добавя той.
Фирмата планира да пусне селекцията от топли и студени напитки в магазините в Южна Калифорния в САЩ тази пролет. Великобритания и Япония ще ги последват по-късно тази година.
Серията Oleato, пусната днес (22 февруари) в Италия, включва ледено разклатено еспресо и лате със зехтин, „приготвено на пара с овесено мляко“. Ще се предлага и студено кафе, в което инфузия от зехтин екстра върджин „Partanna“ ще се комбинира с ванилова пяна.
Зехтинът е ключова част от средиземноморската диета, свързана със страни като Италия, Гърция и Испания. Ползите му за здравето могат да се отдадат на мононенаситените мастни киселини, които съдържат витамини и минерали, и на полифенолите, които са микроелементи, получени от маслините.
Миналата година в платформата за споделяне на видеоклипове TikTok се появи тренд „да пиеш зехтин“, като поддръжниците му твърдяха, че той има противовъзпалителни свойства.
Някои италианци призоваха за бойкот на Starbucks, когато обяви плановете си да отвори първия си магазин в страната през 2018 г.
ОЩЕ ПО ТЕМАТА:
Рапър и ресторантьор отвориха руския двойник на Starbucks - ето как изглежда
Starbucks напуска Русия, затваря 130 обекта и съкращава 2000 души
Коментари