Пандемията доведе до това, че милиони хора трябва да се ограничат в домовете си. С намаляването на социалните контакти посещенията на супермаркети се увеличиха експоненциално, като единствената разрешена дейност в моменти на най-строгите ограничения. Но кой би си представил, че това ежедневно място, заобиколено от хранителни стоки и деликатеси, може да се превърне в идеалната обстановка за намиране на любов по време на пандемия? За това разказва „Tu otro diario“, предаде БГНЕС.
Германската верига супермаркети Edeka en Volkach насърчава необвързаните да пазаруват в петък между 18:00 и 20:00, така че да могат да се срещат между рафтовете на магазина и по този начин да допринесат за формирането на двойки.
„Супермаркетът предлага услугата „шопинг за самотни сърца“ от около две години, но в резултат на коронавируса и неговите ограничения темата за „сърцата“ се превръща в елемент на атракция“, казва директора на магазина Кристоф Колб, обяснявайки значението на тази инициатива.
-
Германия намали ДДС. Lidl и другите вериги свалиха цените
От първи юли в Германия влизат намалени ставки за ДДС. Lidl ...
виж още
За да няма съмнения между необвързани клиенти и тези с партньор, заинтересованите ще трябва да носят значка във формата на сърце с номер, указващ, че приемат предложението. Така че всеки, който е в супермаркета и е привлечен от някого по време на пазаруване, ще трябва да попълни формуляр с номера и предварително установени фрази като: „Бих се радвал да се запознаем на по чаша портокалов сок в отдела на плодове“ или „Бих се радвал да ви опозная по-добре, докато се разхождаме по бреговете на Майн“.
По-късно касиер съобщава по високоговорителя, че съответния номер клиент има съобщение, за да направи възможна срещата между тях. Ако влюбеният е срамежлив, той може да остави телефонния си номер на касата, за да може касиера да го даде на получателя при напускане на заведението.
Отделът за плодове и зеленчуци е предпочитаното място за необвързани за първи разговор, тъй като там те могат да приготвят сокове, сякаш са в заведение.
Инициативата е вече на две години, а коронавирусът и ограниченията мотивираха мнозина да се присъединят към това поразително предложение, така че намирането на любов не е пречка по време на пандемия.
Помощта за съвпадение на двойки не е единствената инициатива, която супермаркетът е предприел, тъй като в заведението са окачени няколко репродукции на много поразителни произведения на изкуството, пораждащи полемика. Мениджърът пояснява, че супермаркета е „пространство за творческо мислене и разкрепостяване“.
Коментари