Модата на шарените храни и напитки превзе и Starbucks


Модата на шарените храни и напитки превзе и Starbucks
Снимка:

14179

Кафе веригата Starbucks е поредната, която се поддаде на модата "unicorn food" - храна в различни цветове. Фирмата пусна специална лимитирана версия на своя ледена напитка в САЩ, Мексико и Канада.

Става въпрос за т.нар Unicorn Frappuccino - шарена комбинация от лед, сироп от манго, сметана и други съставки, които променят цветовете си, когато се смесят.

Докато някои потребители на социалните мрежи приветстваха напитката, други обаче заявиха, че няма да я опитат за нищо на света. Притесненията им са свързани с използваните бои и дали те са безопасни за консумация.

Според CNN Money голямо Unicorn Frappuccino с пълномаслено мляко съдържа 280 калории.

Напитката ще се продава за ограничен период от време - от 19 до 23 април. 

Coming out tomorrow @starbucks and my daughter can't wait because she is an #unicorn #unicornhair #unofficialunicornday #starbucks #unicornFrappuccino #colorful #tastetheunicorn #motherofanunicorn

Публикация, споделена от Ur Must Haves by Mz.She-She 🍬 (@ur_must_haves_by_mz.sheshe) на %месец %-ден %година в %-часа:%минути%сутрин/вечер ST

 

Още от Любопитни вести


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.85809
  • GBP
    1
    2.3487
  • JPY
    100
    1.20337
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички