Това е тазгодишното мото на конкурса за маркетингова ефективност Effie Awards България 2020, чието тринадесето издание ще се проведе тази година. Парафразата на известния стих на Шекспир издава амбицията на конкурса да награди онези кампании и маркетинговите практики, постигнали блестящи резултати със своите иновативни комуникационни решения.
Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), официален организатор на Effie Awards България, има удоволствието да покани всички професионалисти в сферата на интегрираните комуникации да заблестят с най-ефективните си кампании за годината. Заявки за участие ще се приемат до 25 ноември 2020 година.
И тази година ключовите критерии за оценяване ще се базират на сериозните маркетингови проучвания, смелите и нестандартни стратегически решения и ефективността на рекламата и то при форсмажорни обстоятелства.
Пандемията и новите социални рестрикции провокираха всички да търсят нови начини на комуникация, за това Effie Awards въвежда нова категория „Маркетинг при актуални събития“.
Според организаторите на конкурса категорията може да включва кампании, създадени около конкретни събития в отговор на неочаквани социални, културни и други световни явления.
Тази година Effie България удължава срока за заявките с един месец и прави отстъпка от 25% от таксата за участие при ранно подаване на заявките до 13 ноември.
Дали всичко, което блести е злато, ще разберем в края на януари 2021 на първата по рода си виртуална церемония по връчване на 13-ите награди Effie България 2020.
Конкурсът Effie Awards отличава най-впечатляващите постижения в областта на маркетинговите комуникации – идеите, които работят.
За повече информация и насоки за правилното попълване на заявките посетете effiebulgaria.org.
Коментари