Социалните мрежи все повече се превръщат в платформи за реклама. А един от най-ефективните начини за популяризиране на даден продукт е някоя знаменитост да качи снимка с него в профила си в Instagram.
Много звезди наистина правят това и получават тлъсти хонорари в замяна. Сред тях са например актрисата София Вергара от "Модерно семейсто" (на снимката), супермоделът Хайди Клум, момичетата от сериала "Малки сладки лъжкини" и други. Наскоро обаче те са получили предупреждения от американските власти, че трябва да информират феновете си за всяко възнаграждение, което получават, като рекламират продукти в социалните мрежи, съобщи Reuters..
Федералната търговска комисия на САЩ е изпратила десетки писма до компании и звезди по въпроса, включително едно до София Вергара за реклама на гривни в Instagram. Публикацията на актрисата получи повече от 75 хиляди харесвания, а снимката на Хайди Клум с кафе на Dunkin Donuts събра 35 хиляди.
Писмата подтикват знаменитостите да разкриват дали са получили пари, за да хвалят продуктите в Instagram и други социални мрежи.
Подсещащи официални съобщения са получили повече от 35 известни личности и над 40 компании, сред които Adidas и Chanel.
Коментари