На местата, на които се работи с клиенти, може да се чуе какво ли не. Питайте например служителите в банката - те са се сблъсквали с много куриозни ситуации на пълно неразбиране от страна на потребители.
Ето и няколко примера за бисери, дочути в родните банки:
1. – Госпожо, сметката ви не е в нашата банка, няма как да изтеглите. Дамата: - Няма значение, бе, на мене тука ми е удобно да идвам!
2. – На вратата пише, че работите само понеделник и петък.
3. – Извинете, с хора работите ли?
4. – Миналият път бяхте с друга прическа, или по-скоро не бяхте вие.
5. – EГН-то ми е 0889…, не, 0898…, абе 8301…
6. – Внасям си точно на обречените дати.
7. – Снахата имала тука некви остатъци. Искам да ѝ ги взема.
8. – Ако дойдеш у нас, ще ти покажа колко много евро имам.
9. – Ще внасям на един ибан.
10. – Щях да ходя да търся къде да си сменя еврата, но сега се усетих, че се намирам в банка.
11. – Искам да говоря с човека, не с колежките ви. Ще отида да питам човека.
12. – Моята заплата точно си я превеждат по кредитната карта, убеден съм.
13. – Добър ден, искам да ми преснимате акта за раждане.
14. – Аз искам просто да си внеса парите в банката, не е нужно да ми откривате сметка.
15. – Искам да изтегля овърдрафт, няма да си откривам сметка.
16. – На ченгела ви ли да се подпиша?
17. – Централната банка за колко време я информирате, че съм си внесла парите, те не знаят и някой път ми се обаждат.
18. – Може ли да внеса 52 лева или приемате само кръгли суми?
19. – Чертая си схема на копчетата на банкомата ви, за да си ги разгледам вкъщи и да дойда подготвен следващия път.
Източник: highviewart.com
Коментари