L Brands официално се отказа да продава Victoria’s Secret, вземайки решението компанията за дамско бельо да стане публично търгувана. В резултат на това, L Brands ще притежава две публични компани – Bath & Body Works и Victoria’s Secret. Очаква се процедурата да бъде финализирана през август тази година, предава CNN.
От L Brands посочват, че решението ще „позволи на всяка компания да максимализира управленския си фокус и финансова гъвкавост за да процъфтява в променящата се среда на търговията на дребно и да постига печеливш растеж”.
L Brands бе на косъм да продаде Victoria’s Secret през миналата година на компанията Sycamore Partners. Сделката за 525 млн. долара обаче се провали, частично заради пандемията, която провокира временното затваряне на търговски обекти. От Sycamore Partners посочиха, че промените в средата нарушават договорените параметри по сделката, поради което се оттеглиха от постигната договорка.
-
H&M търси изход от бойкота на Китай
Шведският гигант за облекло H&M заяви в сряда, че прави ...
виж още
Търсенето на купувач за Victoria’s Secret продължи и през настоящата 2021 година. Получените оферти обаче не са били на нивото на провалената сделка, сочи информация на New York Times. От L Brands посочват, че са провеждали разговори с множество потенциални купувачи, но в крайна сметка са решили да превърнат бранда в отделна публична компания, тъй като това решение ще донесе повече стойност на акционерите, отколкото евентуална продажба. Модната индустрия се проваля в зелените цели
Сара Неш, председател на борда на директорите на L Brands, коментира, че Victoria’s Secret е осъществила „значителен прогрес” в опитите си да възвърне предишния си блясък, включително чрез затваряне на магазини и обновяване на предлаганата стока.
„Бордът вярва, че поемането по този път напред ще се отплати с най-високата стойност за акционерите и че разделянето ще позволи на всеки бизнес да постигне своите най-добри възможности за растеж”, казва тя.
Коментари