Сигурни сме, че темата на XXI век ще бъдат личните данни. В следствие на редица събития, социалните мрежи бяха принудени не само да споделят на своите потребители за какво я използват, но и на кого я предоставят. В дигиталната среда тази информация е следа, която може да се използва за ориентир на големите компании.
Няма как да пропуснем и присъствието им при редица онлайн букмейкъри, които не само за задължени по закон да събират лични данни, но и трябва да ги пазят в определен период от време. Сигурно се чудите защо това е необходимо, но отговорите се крият още при правенето на bet365 регистрация от България - брандът посочва много ясно нуждата от тях. От една страна съществува изискването за верифициране - в онлайн среда единственият начин това да се случи е чрез представянето на документ за самоличност.
Ако обърнете внимание на предоставения лиценз, той посочва, че личните данни нямат право да се предоставят на трети лица и да се продават. Самите онлайн казина и букмейкърски платформи никога не поставят реклами на своите сайтове, обикновено те са тези, които се рекламират, тогава идва и по-важният въпрос, за какво се използват личните данни?
След направена регистрация, всеки клиент има правото да се забавлява на игри, които му допадат най-много, но докато това се случва, хората от другата страна следят кои са най-популярните им игри, колко време се отнема на един клиент да направи залог или да избере игра. Всичко това е от особено значение и позволява на всеки един бранд да оптимизира платформата си и разбира се, да помогне за по-качественото обслужване.
Информацията е от значение и за статистиката, все пак някой брандове се гордеят с лоялните си потребители, посоченият в горните редове спокойно заявява, че общият брой вече се измерва в милиони по целия свят, но това е всичко, което ще знаете - няма никога да видите друга информация. Логично е, че когато разполагате с онлайн платформа, трябва да познавате своите клиенти и да знаете какво точно трябва да се подобри - букмейкърите и казината правят точно това. Информацията посочва и кои игри не печелят вниманието на аудиторията и трябва да се заменят с други.
Странно или не, това е жив организъм, който трябва да се следи. Най-важното е, че когато силните страни са ясни и подчертани, клиентите получават най-доброто отношение и професионализмът се подчертава. Един такъв пример е възможността за персонализиране. При по-дълго присъствие, понякога с помощта на изкуствен интелект, играчите получават на преден план предпочитаните спортни събития, както и игри от казиното. Дават се и примерни предложения, които могат да допаднат на вкуса им. Това е най-честата причина да се събират лични данни, като изключим и изискванията на законодателството.
Притесненията относно сигурността изобщо няма да се споменават, като една от най-успешните индустрии в онлайн пространството не е трудно да открием, че тук се привличат някои от най-големите професионалисти в онлайн сигурността. Залогът винаги е бил голям и всяка една грешка се санкционира, а с оглед на статистиката, шансовете един онлайн букмейкър или казино да бъде обект на атаки или да предаде лични данни свободно, е приблизително нулев.
Единствените институции на територията на България, които имат право да изискват личните данни на определен клиент, са НАП или ДАНС и тогава букмейкърът трябва да съдейства. Във всеки друг вариант ще открием, че отказът е гарантиран.
Коментари