"Нестле България" придобива дистрибутора на марката си за хранителни добавки Solgar


"Нестле България" придобива дистрибутора на марката си за хранителни добавки Solgar
Снимка: iStock

4993

„Нестле България“ е подала заявление за одобрение от Комисията за защита на конкуренцията за планираното придобиване на местния търговец на едро на витамини и хранителни добавки „Исо - Плюс БГ“, гласи изявление на регулатора.

Сделката ще доведе до поемането на българския клон на Nestle от „Исо – Плюс БГ“ дистрибуцията на едро на хранителната добавка Solgar, произвеждана от концерна Nestle. Разглежданата сделка се очаква да засегне българския пазар на търговия на едро с витамини, минерали и хранителни добавки.

През 2012 г. гръцкият дистрибутор на Solgar Iso-Plus разшири експортната си дейност до България и Румъния, като след това добави към експортната си мрежа Кипър, Сърбия, Северна Македония, Косово, Черна гора и Албания.

Гръцката Iso-Plus е основана през 1986 г. като дистрибутор на естествени хранителни добавки. През 1992 г. става официален представител на продуктите на Solgar за Гърция, като днес това е основната дейност на компанията. През 1999 г. тя започва внос и представителство на британската серия продукти Optima за натурална козметика и здравословни продукти, а през септември 2011 г. представя серията myelements като нова собствена марка хранителни добавки. От началото на 2012 г. има дъщерни дружества в България и Румъния. В страната ни е официален представител на Solgar. Компанията е представител и на myelements за България, Македония, Сърбия, Албания, Косово, Кипър и Молдова.

„Нестле България“ е на родния пазар от 1994 г. с дейност в няколко продуктови категории: кафе, шоколадови продукти, кулинарни продукти; млечни продукти; храни за домашни любимци; детско хранене; зърнени закуски. Освен това налага и нова гама продукти на растителна основа – мляко Wunda и бургери без месо.

През 2007 г. софийската фабрика беше избрана за един от трите центъра за производство на Kit-Kat на континента, а през ноември 2021 г. с инвестиция от 19 млн. лв. швейцарският гигант започна производство в софийския си завод на още един световен бранд – шоколадовите дражета Smarties, предназначени за местния пазар и за износ.

„Нестле България“ отчита растящи продажби през 2021 г. – с над 10% до 293 млн. лв.

ОЩЕ ПО ТЕМАТА:

Над 62 млн. лв. са инвестициите на Нестле България само за 4 години, въпреки турбулентните времена

Сладка работа: Да работиш в шоколадовия свят на Нестле

Nestlé инвестира 23 млн. лева във фабриката си в София (ВИДЕО)

Още от Компании


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.85809
  • GBP
    1
    2.3487
  • JPY
    100
    1.20337
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички