Ogilvy Group България разширява групата си с още една медийна компания с бранда Wavemaker, който обединява глобалните бизнеси на MEC и Maxus, и оперира на българския пазар oт началото на тази година. Така Ogilvy Group България вече притежава всички медийни лицензи на Group M - най-голямата медийна група в света, и става основният локален партньор на WPP. Като част от стратегията за разрастване на бизнеса си, Ogilvy Group стартира и стратегическо партньорство с българската агенция Knoway за услуги, свързани с creative, digital marketing и production.
„Придобиването на лиценза на Wavemaker и сътрудничеството с Knoway са стъпки от дългосрочната ни стратегия за диверсифициране на риска, целяща да гарантира ръст на групата като цяло в една несигурна и бързо променяща се среда. Благодарение на компаниите си с независимо клиентско портфолио, ние завършваме 2017 с 29% ръст и оборот от 56 млн. лв.”, казва Екатерина Тупарева, главен изпълнителен директор и собственик на Ogilvy Group България.
„Ръстът на медийния ни бизнес налага разрастване на групата и в посока създаване на все повече и все по-качествено, тясно таргетирано и атрактивно съдържание, което дава все по-добри резултати в бързо развиващата се дигитална среда. Затова стартираме и стратегическо партньорство с Knoway – една от най-успешните и стабилно развиващи се агенции с дигитален профил на местния пазар. Убедени сме, че заедно с тях ще можем да предложим още повече работещи решения за нашите клиенти”, добавя още тя.
Към момента Ogilvy Group България включва oсем компании: Ogilvy&Mather Advertising, Ogilvy Action, Ogilvy PR, Mindshare, MediaCom, Wavemaker, Metric DS и Intomedia. Всяка от агенциите има специфичен опит и експертиза, които запълват портфолиото на групата в сферата на маркетинга и комуникациите.
Сред клиентите на групата в България са Mtel, Kaufland, Unicredit Bulbank, Procter & Gamble, GSK, Unilever и oще над 60 марки, като 30% от тях са лидери на пазара в съответния бранш.
За GroupM
GroupM e световният лидер в управлението на медийни инвестиции. Компанията предлага инструменти за достигане или създаване на ценна аудитория и инвестира в хора, съдържание, технологии и данни, за да направи агенциите си оптимално ефективни. Тя обслужва дъщерните медийни компании в мрежата WPP: Mindshare, MediaCom и Wavemaker, имайки основната цел да оптимизира резултатите на клиентите им.
За WPP
WPP e световният лидер в маркетинговите комуникации с повече от 200 000 служители, които работят в 3 000 офиса в 113 държави по целия свят. Зад бранда стоят редица глобални агенции като Ogilvy & Mather, IMRB, Millward Brown, Grey, Burson-Marsteller, Hill & Knowlton, JWT, TNS, Young & Rubicam, GroupM и Cohn & Wolfe. Те предлагат реклама, управление на инвестициите в медии и данни, връзки с обществеността, брандинг и изграждане на идентичност, комуникации в здравния сектор, Digital, eCommerce, BTL и experiential. По предварителни данни групата отчита приходи от £15.265bn и оборот от £55.563bn към декември 2017.
Коментари