Считано от 1 януари 2019 г., „Каменица“ АД – част от една от най-големите пивоварни компании в света Molson Coors, има нов Генерален мениджър.
Михай Войку, бивш директор „Продажби“ в румънския бизнес на Molson Coors, пое управлението на първия български пивовар. На новото си назначение като Генерален мениджър Войку ще ръководи цялостната стратегия за развитие на „Каменица“ АД и богатото ѝ портфолио от изключителни марки, част от които са местните Каменица, Astika и Бургаско, пражка бира №1 в света Staropramen, белгийската перла Stella Artois, световноизвестната мексиканска бира Corona и много други бирени брандове, предоставящи уникални бирени преживявания.
Михай Войку е работил за Molson Coors през последните 8 години на различни търговски позиции в румънската бирена компания Bergenbier S.A. Като директор „Продажби“ там той е ръководил целия търговски отдел, управлявайки и двата канала за продажби – модерна и традиционна търговия през последните 5 години. На тази си позиция той успява да изгради един от най-силните търговски екипи в бирената индустрия в Румъния, постигайки изключителни резултати и добавяйки стойност както за бизнеса, така и за партньорите.
„Когато за първи път се присъединих към бирения бизнес през 2010 г., България беше мястото, където дойдох да се уча. И това, което научих, го приложих и адаптирах на румънския пазар. Така че много се радвам, че сега ще ръководя и ще мога да допринеса към основополагащата за бирената индустрия в България компания, с повече от 138 години традиции.”, коментира новият Генерален мениджър през първите си дни като част от „Каменица“ АД.
Михай Войку притежава магистърска степен по Бизнес администрация за професионалисти в сферата на Бизнес управлението от Tiffin University, САЩ, и има задълбочени познания в продажбите и лидерското управление, работейки в тази сфера повече от 15 години. Той е женен, има една дъщеря и обича да пътува и изучава различни екзотични култури из целия свят.
Със задълбочените си търговски познания, опит в продажбите и бизнес нюх, Михай допълнително ще ускори плановете на компанията да изгражда изключителни марки, развива страхотни хора и да следва амбицията да бъде Избор №1 за потребители и клиенти.
Коментари