Българският стартъп StoreGecko подписа споразумение за двустранно партньорство с водещата американска платформа за онлайн търговия – BigCommerce.
По силата на договора българската компания ще бъде предлагана от платформата като едно от ексклузивните приложения, които ще помагат на онлайн магазините по целия свят по-лесно и бързо да управляват продуктите си. Като част от партньорската програма, StoreGecko ще може да предлага на клиентите индивидуални решения за търговия, благодарение на BigCommerce, водещата платформа за електронна търговия на бързорастящи брандове и такива от средна пазарна величина.
“Изключително щастливи сме от новото партньорство. Трета година сме на пазара на електронната търговия и дойде моментът, в който един от най-големите и влиятелни играчи на пазара ни забеляза. Това за пореден път ни показва, че развиваме продукта си в правилната посока, което мотивира още по-силно екипа на нашата компания да работи още по-усилено и да навлизаме на нови пазар”, сподели Ян Андерсен, главен изпълнителен директор на StoreGecko. “Навлизането на пазара в САЩ е както голям успех, така и сериозно предизвикателство за нас, защото работата с BigCommerce изисква побързи темпове на развитие и увеличаване на екипа”, допълни той.
Компании от всякакви размери използват платформата BigCommerce да стартират, да промотират, да управляват и да развиват успешен онлайн бизнес. Според анализи на агенцията за проучване на пазара Ипсос, онлайн магазини, направени на BigCommerce, растат приблизително два пъти по-бързо от средното темпо за индустрията.
StoreGecko предлага приложение за управление на електронен магазин или платформа за е-търговия, което позволява лесно управление на продуктите и услугите. Компанията е създадена преди по-малко от три години в София. Екипът се състои от 10 души и разработва решение за управляване на продуктите в уеб магазините. В края на 2015 година StoreGecko завърши класа по електронна търговия в европейския акселератор Startupbotcamp, като беше избран сред 700 кандидатствали.
Коментари