С 30 на сто са увеличени средствата за туристическа реклама за догодина и общо те възлизат на 11 милиона лева. Това съобщи министърът на туризма Николина Ангелкова пред националното радио.
Националната реклама работи фокусирано и целево както върху водещите туристически пазари в топ 20, така и върху перспективни пазари, посочи Ангелкова, като акцентира върху динамиката в бранша и колко е важно да има устойчивост.
В навечерието на зимния сезон се наблюдава ръст на ранните записвания, но по-детайлно картината може да се коментира през декември и януари, отбеляза Николина Ангелкова. Тя потвърди предварителните прогнози за 4,5 – 5% ръст за целия зимен сезон. Засега се регистрира ръст от пазари като Русия, Великобритания, Ирландия, Румъния, Гърция, Сърбия, Македония и Израел.
По данни на Евростат за първото полугодие на 2016 година България отчита ръст на нощувките с над 18% спрямо изминалата 2015 година, което отрежда на страната ни водеща позиция сред страните-членки на ЕС. Това по думите на Ангелкова е факт само с 4 милиона евро, инвестирани в реклама на България като туристическа дестинация.
Резултатите от Лондонската туристическа борса показват, че се запазват темповете на договаряне с големите туроператори, коментира още министърът на туризма.
Можем да очакваме ръст от 30% на туристите, които идват през големите туроператори и за лято 2017, прогнозира Николина Ангелкова.
Коментари