При нередности при екскурзия хората трябва да реагират на момента, за да се намери решение "на място". Грешка е в последствие да се търси контакт с туроператора, тъй като те не обичат да връщат пари. Ако ги потърсим веднага, по-вероятно е да се намери алтернативно решение на проблема. Това заяви Богомил Николов от Асоциация "Активни потребители" пред националната телевизия.
Макар и рядко, все още много хотели ползват снимки отпреди 10-ина години, когато е бил чисто нов. Николов призова да се доверяваме на резервационните системи, които дават обратна връзка за качеството на услугата. Посъветва също да не се подвеждаме на психологическите техники на търговци, които обявяват часове, дни за ползването на определени условия.
"Дадена Великденска оферта после става Шестомайска, после Коледна", акцентира той.
Според Николов много често хората се подвеждат и се доверяват на празнични оферти. Бързането никога не помага - това е най-лошата стратегия на един потребител. Решението - продължително сравнение, за да изберем най-добрия продукт.
Коментари