Как да привлечете повече чуждестранни гости във вашия хотел?


Как да привлечете повече чуждестранни гости във вашия хотел?
Снимка: iStock/Guliver

4596

Светът става все по-глобален, защо и вие да не привлечете повече чуждестранни туристи във вашия хотел? С почти неограничените начини за придвижване, а също желанието на все повече хора да пътуват по света - било то по работа или за удоволствие, това отговаря огромни възможности за хотелиерския бизнес. Не очаквайте обаче, че чуждестранните туристи просто ще почукат на врата ви. Необходимо е да положите целенасочени усилия и да изградите подходяща стратегия. Екипът от специалисти в хотелиерския маркетинг на Upguest.bg издава някои ценни съвети как може да го направите:

Направете внимателно проучване

За да може да създадете работеща стратегия за привличане на международни гости, то първо трябва да започнете с проучване. Стартирайте от там хора от какви националности най-често посещават града или курортното селище, в което е разположен вашия хотел. Само това обаче не е достатъчно. Разберете повече за техния профил и интереси - на каква възраст са, дали идват на семейни почивки, ваканция с приятели, или по бизнес, как прекарват времето си, какви доходи имат и т.н. Колкото по наясно сте с вашата целева аудитория, толкова по-лесно ще ви бъде  да ги превърнете в гости на вашия хотел.

Уверете се, че хотелът ви е готов да посрещне чуждестранни туристи

Преди да започнете активна работа по привличане на гости от други страни, първо се убедете, че хотелът ви е готов да отговори на техните нужди. Едно от най-важните неща е да стопите езиковата бариера. Необходимо е по-голямата част от служителите в хотела да имат добър говорим английски език, който е един от най-често използваните за международна комуникация.  Още по-добре е да има и някой, който говори майчиния език на гостите (ако той не е английски).

Препоръчително  е различните указателни табели, менютата в ресторанта, рекламите материали в стаите и всякакъв друг тип информация да бъде достъпна на няколко езика, за удобство на гостите.

Не на последно място, уеб сайтът на хотела също трябва да има опция за мултиезичност, което значително би улеснило чуждестранните гости да научат повече информация за услугите и удобствата, които предлагате.

Използвайте реклами, за да достигнете до тях

Ако вашият хотел се намира в Банско,  но искате да привлечете гости от Австрия например, най-лесният начин е като използвате възможностите на онлайн рекламите в платформи като Google, Facebook и Instagram.

Ако заложите на pay-per-click реклами в Google, важно е да подберете подходящите ключови думи. Казано по друг начин, помислете как вашите австрийски гости биха потърсили хотел в Банско. Какво ще напишат в търсачката? В случай, че решите да се насочите към реклами в социалните мрежи, правилното таргетиране, заедно с отличното графично и текстово съдържание е ключово, за да ангажирате вниманието на потенциални клиенти. Не забравяйте, че всички реклами трябва да водят до сайта ви или специална лендинг страница, която да бъде на конкретния чужд език или на английски.

Промотирайте ревюта от доволни клиенти и местни атракции

Това са два ключови елемента, които е препоръчително да включите в рекламите, а също и в съдържанието на профилите ви в социалните мрежи. Отличните ревюта от клиенти, още по-добре, ако са подкрепени със снимки или видео, са чудесен начин да дадете сигнал на вашите потенциални гости от чужбина, че вашия хотел е правилното място за техния престой. Ако тези коментари са автентични, те ще изградят повече доверие и имат потенциала да генерират повече резервации.

Вашият хотел може да е повече от чудесен, но много от чуждестранните туристи биха искали да прекарат време навън, за да се забавляват и да научат повече за местните традиции, история и обичаи. Затова възползвайте се от предимствата на локацията, покажете им какви природни или исторически забележителности могат да посетят, организирайте специални събития, популяризирайте местни фестивали, музикални концерти и други активности, които биха привлекли повече интерес.

Всичките тези съвети ще ви помогнат да превърнете вашия хотел в желана дестинация за чуждестранните туристи!

Още от Туризъм


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.87844
  • GBP
    1
    2.35062
  • JPY
    100
    1.21601
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички