Ситуацията е извадена изцяло от контекста на случилото се. Това заяви Иван Тодоров, управител на четиризвездния хотел "Бест Уестърн" в Слънчев бряг, който се прочу със скандал с израелски туристи – жени.
По думите му, израелските гости са дошли към 11:00 часа на 5 юли и са попитали може ли да се настанят. Било им обяснено, че настаняването почва от 14:00 часа, като Тодоров подчерта изрично, че това е било търговска практика по цял свят. По думите му, на туристките било предложено да си оставят багажа, те го направили, но след това, туристите почнали скандали, ходили на бара и поръчвали напитки, без да плащат, защото казвали, че са ощетени.
Към 12:15 часа Тодоров дошъл на място, проверил резервацията – стая за двама възрастни с две деца, всичко било наред и обяснил на гостите, че трябва да изчакат до 14:00 часа, за да бъдат настанени. След това, пак по думите му, жените му се нахвърлили и персоналът плюс случайни туристи му помогнали. Подаден бил и сигнал до 112, но около половин час никой не дошъл – т.е. полиция.
Хотелиерът показа и декларация, написана на иврит, която туристите подписали – че повече няма да буйстват в хотела. Той увери и, че има превод на декларацията.
Попитан за нападението, отговорът беше: "Емоцията надделя над професионализма". Тодоров обяви, че хотелът е изключително спокойно място и нямало охрана. "Моя рецепционистка беше наплюта, обиждана, ругана – те ни предизвикваха по всякакъв начин това да се случи. Аз съм и гражданин и първо бих защитил всеки, който има нужда", подчерта хотелиерът.
Досега сме нямали подобна ситуация, надявам се и занапред да нямаме, надяваме се следващият път като се обадим на телефон 112, да има отсреща реакция, обобщи Тодоров, който изрично добави и, че охрана нямало да помогне. Попитан дали се е ударил при опита си да ритне с крак една от израелките, Тодоров отвърна, че не се е наранил.
Този мениджър трябва да наблегне на по-добра физическа подготовка и дестинация, даде ироничен съвет евродепутатът Ангел Джамбазки в коментар за случилото се.
Коментари