Заради големия интерес към обучението и нуждата от квалифицирани кадри в сектора, от 15-ти септември, Интерактив Адвъртайзинг Бюро и Нов български университет организират Майсторски клас за дигитален маркетинг.
Сертифицираният курс е насочен към студенти и вече работещи хора, които искат да придобият и подобрят знанията си за бизнеса в дигитална среда.
В програматата са най-добрите лектори в областта на видео, search, social media, дисплей и други видове реклама, както и банков сектор, финанси и др. Записалите се ще учат как се създава сайт, лендинг страница, съдържание за уеб, както и какви са последните тенденции, технологии и инструменти в интерактивния маркетинг.
Майсторски клас за дигитален маркетинг е уникален, защото включва теоретични презентации и практически упражнения, които обхващат цялостния спектър на интерактивния маркетинг и е акредитиран от Нов български университет, а в него преподават водещи специалисти и мениджъри от всички отрасли на най-бързо развиващата се индустрия.
Ако се интересувате от:
- Онлайн потребителите: техния демографски профил, навици, начин на потребление, различните видовете таргетиране в Интернет. (Александър Тошков управител Digital connection за акцентите при разработването на Дигитална стратегия)
- Какво е онлайн маркетинг на събития? (Полина Декова онлайн маркетинг Мениджър в JobTiger за важните акценти в маркетинга на събития
Или от
- Тенденции и данни за развитието на мобилната електронна търговия и онлайн потреблението (Спас Сливков изпълнителен директор на OLX за важните акценти в Мобилната електронна търговия)
Посетете сайта на Майсторски клас за дигитален маркетинг, за да разберете повече за програмата и цените при ранни записвания.
Коментари