Мирослава Георгиева е новият маркетинг директор на търговските вериги Пикадили и Карфур. До присъединяването си към обединения екип на компаниите тя е заемала същата длъжност в „Пени маркет България”. Преди това е отговаряла за маркетинга и рекламата в „Плюс България търговия” и „Била България”.
„Вярваме, че със своя близо 15-годишен опит Мирослава Георгиева ще допринесе за развитието на Пикадили и Карфур и успешната интеграция на маркетинговите и мениджърските им структури, като в същото време двете вериги запазят своята идентичност”, каза изпълнителният директор на Пикадили Таня Косева-Бошова.
„Предизвикателство пред мен ще бъде да заложа на креативността и иновациите в маркетинговата политика, което ще помогне за привличане на все повече клиенти и развитие на двата бранда”, посочи Мирослава Георгиева.
Георгиева е завършила чешка филология в Софийския университет „Св. Климент Охридски. Има магистърска степен по бизнес управление и администрация от Виенския университет по икономика и бизнес.
За Пикадили:
Пикадили е верига супермаркети с 20-годишна история. От юни 2014 г. Пикадили е собственост на дружеството АП Март АД, което придоби веригата от белгийската Delhaize Group. Пикадили разполага с 55 обекта в осем града – София, Варна, Бургас, Велико Търново, Ловеч, Видин, Пловдив, Габрово, от които 33 супермаркета Пикадили и 22 обекта за ежедневно пазаруване с марката „Пикадили Daily”.
За Карфур:
„КМБ България“ е част от Маринопулос Груп, която представлява ексклузивно марката Карфур в Югоизточна Европа. Компанията е създадена през 2009 г. Днес нейната мрежа включва 22 търговски обекта (хипермаркети и супермаркети) с повече от 1500 служители в София, Варна, Русе, Бургас, Пловдив, Стара Загора и Плевен.
Коментари