Анализ на данни за потребителското поведение на българите показват, че жените започват да поръчват храна онлайн или по телефона повече от мъжете. В много от случаите мъжете са по-пестеливи, докато жените поръчват с по-голям размах.
Представителите на нежния пол са около половината от общия брой потребители на тази услуга, като за тази година е отчетено покачване на броя на дамите любители на доставките на храна до дома с близо 15%. Най-предпочитаният избор на жените са салатите, а 80% от поръчките на торти, също се правят от нежния пол.
Мъжете от своя страна предпочитат кухня тип фаст фууд, както и да се хранят в по-късните часове. Топ храни за тях са бургерите и пицата.
Италианската кухня се утвърждава като унисекс избор.
Анализ на данните на компанията сочи, че в много случаи дамите поръчват за цялото семейство, което и причината за по-високата средна стойност на поръчките при тях – 32 лв. средно при жените спрямо 30 лева при мъжете. Тази разлика достига до 4 лева в месеците с повече празнични дни.
Жените поръчват най-често в петък, а мъжете – в събота.
Само за няколко месеца заявките през мобилни устройства бележат ръст от 250 на сто.
Изследванията в световен мащаб показват, че бизнесът с доставка на храна за дома и офиса расте постоянно, достигайки обем от 70 млрд. долара. Според прогнозите на международните експерти през 2020 година повечето от заявките вече ще се правят през интернет.
Данните са взети от проучване на потребителското поведение на Foodpanda.
Коментари