В Търговския регистър бе вписано юридическото вливане на СИБАНК ЕАД в Обединена българска банка АД (ОББ). С това СИБАНК престава да съществува като отделно юридическо лице, а клиентите ѝ автоматично стават клиенти на ОББ. Обединяването на двете банки е процес, който цели да изведе на челни позиции новата, по-голяма ОББ, съобщиха от банката.
„Правното вливане на СИБАНК в ОББ е следваща стъпка в окрупняването на бизнеса на белгийската KBC Груп в България. Организирали сме процесите си така, че трансформацията на организацията да стане почти неусетно за клиентите. Крайната цел е вече още по-голямата банка ОББ да бъде пример за отличен финансов партньор –с бързина, гъвкавост, отношение, обслужване, модерност, динамика и иновативност. В тригодишната ни стратегия качеството на клиентското обслужване е двигател за развитие. Вярвам, че това ще бъде видимо още в тази година“, коментира главният изпълнителен директор на ОББ г-н Петър Андронов.
Няма промени за клиентите на ОББ и СИБАНК в резултат на правното вливане. Не е необходимо преиздаване на кредитните и дебитните карти до изтичане на тяхната валидност. Условията по кредити, депозити и други продукти и услуги се запазват, съгласно сключените с всяка от двете банки договори.
В съответствие с българското законодателство, сметките на всички досегашни клиенти на СИБАНК ще имат IBAN номера, съдържащи името на ОББ, а именно – UBBS. Тази бъдеща промяна ще настъпи след няколко месеца. Тя е напълно техническа и по никакъв начин няма да се отрази на сметките на клиентите. Старият и новият IBAN номера ще функционират успоредно до края на ноември 2018 г. Всички клиенти ще бъдат информирани за евентуални промени, които ги касаят, през предпочитаните от тях канали за информиране от банката – имейл, лично писмо, телефонно обаждане, SMS.
Поетапното обединяване на клоновата мрежа на ОББ и СИБАНК ще продължи и в следващата половин година. Процесът започна още през август миналата година, като от тогава до сега общо 32 клона отвориха врати за клиенти и на двете банки.
От началото на март месец клиентите на ОББ ще могат да бъдат обслужвани и във всички досегашни клонове на СИБАНК. Така точките на банката за работа с клиенти ще се увеличат с 30% и ще наброяват 245 клона в цялата страна.
В следващите месеци досегашните клиенти на СИБАНК ще продължат да посещават познатите им банкови клонове, както и вече обединените клонове. Всяка актуална информация за клиентите ще бъде публикувана на корпоративния уебсайт в специално създаден раздел: https://www.ubb.bg/unitedforyou, а служителите в клонова мрежа и в контактния център на 0700 117 17 са подготвени да отговорят на всички запитвания.
Коментари