Разбира се, че има проблем за потребителите в резултат на сделката с ЧЕЗ, най-вече заради доверието. В резултат на начина, по който се извърши сделката, е сринато доверието на потребителите в техния доставчик. Утре всеки един проблем с надписана сметка може да се излее в много сериозно недоволство именно поради липсата на недоверие. Това заяви омбудсманът Мая Манолова пред bTV.
По думите ѝ "няма сигурност, че купувачът има достатъчно опит и информация и най-вече няма яснота за това по какъв начин ще бъдат връщани кредитите, които ще бъдат получени."
"Твърдя, че КЕВР са заели пасивна позиция и не се възползват от дадените им от закона правомощия, които дават право да се произнесе по сделки, които биха застрашили сигурността на снабдяването в резултат на задължнялостта на дружеството. Основният въпрос е дали тези кредити няма да доведат до свръхзадлъжнялост на собственика. Належащо е държавата да си върне възможностите за контрол. Ако КЕВР продължава да пасува, ситуацията няма да се промени особено", допълни още Манолова.
Тя напомни, че оплакванията на потребителите и срещу трите дружества са многобройни и основателни.
Какво коментира Манолова по повод случая с пловдивския лекар д-р Димитров, който бе задържан за убийството на рецидивист с 9 присъди, вижте ТУК.
Коментари