Ако се занимавате с бизнес или просто сте зает човек, то смартфонът със сигурност е една от най-важните вещи за вас. Използвате ли обаче пълния му потенциал? Наред със забавните и разтоварващи мобилни приложения се предлагат и такива, които ще ви помогнат да организирате работата си по-добре и да станете по-продуктивни. Ето кои от тях ви препоръчваме ние:
Evernote
Може би една от най-полезните апликации от този вид. Чрез нея си създавате нещо като мобилно работно място, където да съхранявате бележки, документи, информация, файлове, снимки и др. Има и добра търсачка и бързо можете да намерите това, което ви е нужно.
Todoist
Доста добре направено приложение, което ви дава възможност да си правите списъци със задачи, имейли, а и да възлагате задължения на свои колеги, които също го използват. Дизайнът е интересен, можете например да оцветявате различните видове задачи в различни цветове.
BufferApp
Ще ви бъде полезно, ако активно ползвате социалните мрежи в работата си. Позволява да правите график на дейността си във Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn и др., например да зареждате бъдещи постове в различни страници и профили.
Google Drive
Ако работите с много колеги или подчинени, ви е нужна непрекъсната комуникация с тях. В Google Drive можете да създадете документ/файл, върху който всички да работите едновременно. Дава възможност и за съхранение на голямо количество информация.
DropBox
Това приложение донякъде напомня на Google Drive, но също е много популярно. Улеснява споделянето на данни, линкове, документи. Самото то е доста опростено и лесно за ползване.
Коментари