Продуктът Apple Watch не е пазарен провал. Той просто все още е прекалено нов. Това става ясно от проучване на фирмата Wristly, цитирано от Business Insider.
Оказва се, че хората не си купуват „умния“ часовник по две причини. Едната е – очаквано – високата му цена. 34% от участвалите в проучването посочват, че тя ги е възпряла.
Същият брой хора заявяват, че не искат джаджата, защото е още нова. Тази група обаче се разделя на две. Едната част от потребителите казва, че чака по-усъвършенствана версия. Другата пък споделя, че просто не купува първо поколение продукти.
Само 17% от запитаните пък не са си купили Apple Watch, защото не го смятат за полезен.
Данните показват, че часовникът може да поеме по успешния път на iPhone, стига Apple да намали цената и да отстрани бъговете, коментират експерти.
Коментари