Загубите на Twitter за последното тримесечие на 2016 г. достигат 167 млн. долара. За една година те са се увеличили с близо 80 млн., става ясно от изнесени от социалната мрежа данни.
Броят на потребители е паднал на 319 млн. души спрямо 320 млн. души в края на 2015 г.
Тримесечните приходи растат на годишна база, но със скромните 7 млн. долара - от 710 на 717 млн. долара.
Въпреки разочароващите резултати, изпълнителният директор на Twitter Джак Дорси заяви, че 2016 е била "година на трансформации" за компанията.
"Фокусирахме се върху това защо хората използват Twitter. Нашата платформа е най-бързият начин да научиш какво се случва и за какво говорят всички. Справихме се с трудни предизивикателства и обърнахме тренда на намаляване на потребителите", твърди Дорси, цитиран от BBC.
По думите му се наблюдава ръст на ежедневното потребление на Twitter.
Коментари