На 14 юни, в рамките на Webit Bulgaria Digital Summit, за втори път бяха връчени наградите за онлайн ефективност и маркетинг.
Журито разпредели номинациите в девет категории, като отличи с престижната награда следните проекти и кампании:
Категория „Бързооборотни стоки“ - фен страницата на Milka България, създадена от Ilyan.com за Kraft Foods Bulgaria;
Категория „Най-добро ползване на социални медии“ - проектът Keep Walking, създаден от Арчър Айдиъс за Авенди;
Категория „Медия“ - сайтът Woman.bg;
Категория „Ритейл“ - проектът „Пожелай си подарък“, създаден от Sociable за Мол Варна;
Категория „Най-добро ползване на уеб“ - проектът Верея 0.1 , създаден от Optimum Media за Обединена Млечна Компания;
Категория „Най-добро ползване на афилиейт маркетинг“ - сайтът Grabo.bg;
Категория „Най-добро технологично решение“ - мобилното банкиране на Уникредит Булбанк;
Категория „Онлайн банкиране“ - проект Credit plan, създаден от Publicis Modem Cybermark; Ideas Lab, за BNP PARIBAS;
Категория „Лични финанси“ - проект Online.Generali.BG, Дженерали България Холдинг;
Специалната награда на журито получи видеопорталът Voyo.bg на bTV Media Group.
Webit Awards са важна част от усилията ни за промотиране на онлайн индустрията и предприемачеството в България“, заяви председателят на е-Академия и организатор на събитията Webit, Пламен Русев.
Поздравявам всички победители и се надявам следващите номинации да бъдат още по-оспорвани, допълни той.
Webit България се провежда с подкрепата на Мобилтел, Уникредит Булбанк, Дженерали България Холдинг, ThinkDigital, EURid и Суперхостинг.БГ.
Actualno.com и Expert.bg са медийни партньори на събитието.
Коментари