Twitter ще обозначава политическата реклама


Twitter ще обозначава политическата реклама
Снимка: iStock/Guliver

2251

Платформата за микросъобщения Twitter ще обозначава по определен начин политическите реклами по време на избори и ще посочва кой стои зад всяка от тях. Мярката се въвежда след забележка от страна на регулаторите в САЩ за липсата на яснота относно разходите на партиите в социалните мрежи, предава Reuters.

Twitter предприема мерки месец, след като Facebook стартира подобна инициатива за политическите реклами. Сега микроблогинг платформата посочва, че ще стартира уебсайт, в който хората да виждат кой купува рекламите, към кого са насочени и общата сума, дадена за тях.

Социалните мрежи от Силициевата долина и политическите реклами, които се появяват на техните уебсайтове като цяло не са били обект на регулаторни искания, каквито има в САЩ за телевизията, радиото и сателитните услуги.

Призивите за промяна в това нараснаха напоследък, след като Twitter, Facebook и Google обявиха през последните седмици, че руски представители на властта са купували реклами и са използвали фалшиви имена в техните услуги, за да разпространяват съобщения, които да повлияят на американските президентски избори през 2016 г. Русия отрича обвиненията.

Още от Технологии


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.85809
  • GBP
    1
    2.3487
  • JPY
    100
    1.20337
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички