Социалната мрежа Twitter оповести резултатите си за последното тримесечие на 2017 г. Компанията отчита първата си тримесечна печалба, откакто стана публично търгувана през 2013 г.
Сред причините е увеличението на видео рекламата в сайта, пише BBC.
Печалбата на Twitter e 91,1 млн. долара спрямо загуба от 167,1 млн. долара преди година.
Социалната мрежа съобщи още, че броят на хората, които използват продукта ѝ месечно, е нараснал с 4% спрямо предходната година до 330 милиона, но остава непроменен спрямо този от предходното тримесечие. Ежедневно активните потребители са се увеличили с 12% отпреди година, въпреки че компанията не разкрива точния брой.
След публикуването на данните, акциите на Twitter поскъпнаха с около 20% на предборсовата търговия.
Мрежата е много популярна сред известни личности и политици на Запад, но не успява да привлече достатъчно нови потребители, откъдето идва и част от проблемите ѝ.
Коментари