"Топ 10 на изплащане" от БНП Париба: Смартфоните влязоха в топ 10 на 4-та позиция


"Топ 10 на изплащане" от БНП Париба: Смартфоните влязоха в топ 10 на 4-та позиция
Снимка:

1408

Смартфоните дебютираха в класацията „Топ 10 на изплащане” директно на 4-та позиция след като бяха 11-ти в последното издание. Таблетите се изкачиха от 9-то на 6-то място. Тези два факта потвърждават тенденцията за устойчив ръст в търсенето на мобилни устройства в България.

Това показва новото 6-то издание на класацията „Топ 10 на изплащане” от БНП Париба Лични Финанси, България за първата половина на 2013 г. Целта на рейтинга е да представи ясна картина на потребителското търсене в страната. Той класира най-търсените модели сред 10-те най-търсени типа продукти, според постъпилите молби за потребителски кредит за покупка на стоки на изплащане. Новото издание на класацията е базирано на повече от 140 000 молби, подадени през първата половина на 2013 г. Над 53% от тях бяха за 10-те най-търсени стоки.

С влизането на смартфоните в „Топ 10 на изплащане” се потвърди прогнозата на експертите на БНП Париба Лични Финанси, България, че през първата половина на 2013 г. тези устройства ще бъдат сред най-търсените стоки. Характеристиките на най-популярния модел смартфон са: цена 390-450 лв.; 4” дисплей; 4 Gb вградена памет с опция за разширяване с карта памет до 32 Gb; 5 Mp камера и операционна система Android. Интересен факт е, че устройството поддържа 2 SIM карти, което показва, че много българи използват повече от един мобилен номер като в същото време търсят възможност за говорят от един телефон.

Най-популярният таблет е по-евтин в сравнение с победителя от предишното издание на класацията. Характеристиките му са: цена 530-580 лв., 10.1” PLS TFT LCD дисплей с резолюция 1 280х800, 16 GB памет и операционна система Android. Той работи в обхватите GSM, EDGE и 3G и така осигурява постоянен достъп до интернет.

Експертите на БНП Париба Лчини Финанси, България обясняват нарастващото търсене на мобилни устройства с все по-широкото проникване на интернет и уеб базирани услуги в живота. Друг фактор, който движи пазара на тези устройства е фактът, че България е една от страните с най-бърз интернет в световен мащаб, което се потвърждава от редица проучвания на международни организации и експерти. Развитието на технологиите също играе важна роля, тъй като позволява на производителите да предложат съвременни устройства на разумна цена.

От друга страна, за съвременните хора е много важно да бъдат онлайн и затова купуват устройства като смартфони, таблети и лаптопи, които им осигуряват постоянен достъп до интернет. Това им позволява да бъдат във връзка с колеги, приятели и роднини, да споделят снимки и видео или да слушат музика през уеб канали.

Интересна тенденция в новото издание на класацията „Топ 10 на изплащане” е навлизането на съвсем ново технологично поколение телевизори. Според данните през първата половина на 2013 г. най-търсеният модел е 40” 3D LED Full HD със смарт функционалности. В предишните издания най-купуваните модели бяха 32” LCD HD Ready телевизори. За последно подобна смяна на поколенията се случи преди повече от 10 години, когато телевизорите с кинескоп бяха заменени от тези с плосък екран. Тази тенденция показва и значително развитие на системите за домашно забавление, тъй като смарт телевизорите предоставят съвсем ново изживяване на зрителите.

Според експертите на компанията новото поколение смарт телевизори ще променят целия спектър от услуги, предоставяни от операторите благодарение на връзката към интернет и възможността за интерактивност от страна на зрителя. Все по-широкото навлизане на тези устройства ще се отрази върху системите за плащания на ТВ услуги /напр. абонаменти, pay-per-view и др./ и върху рекламния бизнес като ще позволи излъчването на таргетирани оферти в реално време.

Най-търсеният модел телевизор е почти два пъти по-скъп в сравнение с победителя от 2012 г. През първата половина на 2013 г. хората отделяха повече пари и за спално обзавеждане. Това може да се счита за знак, че потреблението и покупателната способност на българите се повишават.

Във връзка с новото издание на класацията „Топ 10 на изплащане” изпълнителният директор на БНП Париба Лични Финанси, България Луик Льо Пишу заяви: „Нашата компания е приела като свой ангажимент да предоставя на хората удобни за ползване финансови продукти при изгодни условия. Ние предлагаме иновативни решения като възможността за онлайн кандидатстване за потребителски кредит през електронните магазини на нашите партньори и през виртуалния ни „магазин за кредити”. Така подкрепяме ръста на потреблението, което ще бъде един от основните двигатели за възстановяване на икономиката”.

За класацията „Топ 10 на изплащане” от БНП Париба Лични Финанси, България

Класацията „Топ 10 на изплащане” класира най-търсените модели сред 10-те най-търсени типа продукти, според постъпилите молби за потребителски кредит за покупка на стоки на изплащане от БНП Париба Лични Финанси, България. Тя може да се счита за показателна за пазара у нас, тъй като компанията е лидер в сектора на потребителско кредитиране с пазарен дял от над 1/3 и предлага най-голямото портфолио от специализирани потребителски кредити. Клиентите на компанията са близо 1.1 милион души като почти 500 000 от тях са ползвали финансовите ѝ продукти повече от веднъж. БНП Париба Лични Финанси, България разполага и с най-голямата дистрибуционна мрежа в страната, чрез която предлага услугите си в над 3 000 обекта, включително собствена клонова мрежа и административни офиси.

Новото издание е базирано на молбите за финансиране на над 140 000 стоки през първата половина на 2013 г. Повече от 53% от тях са за 10-те най-търсени стоки. Молбите бяха групирани по продукти, преброени и анализирани и така бяха определени 10-те най-търсени групи продукти у нас. По същия метод бяха изведени и най-търсените модели във всяка група. Като „търсена” се определя стока, за която е получена молба за кредит.

Целта на „Топ 10 на изплащане” от БНП Париба Лични Финанси, България е да информира клиентите и търговците кои са най-популярните модели продукти и каква е тяхната средна продажна стойност. Например топ моделът телевизор се описва по параметри като: цена, размер на екрана, разделителна способност и др. С цел да бъде спазена бизнес етиката, в класацията не се споменават марки.

БНП Париба Лични Финанси, България съветва своите клиенти да кандидатстват за потребителски кредит само ако няма да срещат трудности при погасяването на месечните си вноски. Това е част от политиката за отговорно кредитиране на компанията, която се прилага успешно още от 1953 г.

Седмото издание на класацията „Топ 10 на изплащане” от БНП Париба Лични Финанси, България ще бъде през месец януари 2014 г.

За повече информация кои са най-търсените стоки, характеристики на топ моделите от всяка група и анализ от експертите на БНП Париба Лични Финанси, България, моля вижте целия рейтинг по-долу или на адрес http://www.bnpparibas-pf.bg.

  • Етикети:

Още от Технологии


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.87844
  • GBP
    1
    2.35062
  • JPY
    100
    1.21601
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички