И през тази година се очакват сривове на пазара на таблети. Най-големият спад може би ще бъде регистриран още през първите три месеца, твърди digitimes.org.
В периода януари-март доставките на таблети в световен мащаб ще намалеят с 30% спрямо предходното тримесечие – до 52,15 млн. броя, прогнозират представители на технологичната индустрия.
Apple – основният доставчик на таблети – и производителите на немаркови продукти ще отбележат общ спад от 20% в продажбите. Сривът конкретно при iPad може да достигне 40% през първото тримесечие – до 13,1 млн. броя.
Анализаторите обясняват спада при таблетите с нарастващата популярност на смартфоните с големи екрани, или т.нар. фаблети, към които се отнася iPhone 6 Plus. По този начин самата Apple влия негативно на продажбите на iPad.
Коментари