Популярната в началото на века социална мрежа Bebo ще се опита да си върне забравената слава, пише BBC. След като бе продадена почти на безценица през 2010 г. (за 10 млн.долара), един от основателите й си е върнал собствеността над нея и планира да я развие.
След като новият притежател на Bebo обяви фалит през май, един от двамата създатели на мрежата – Майкъл Бърч, успя да я откупи обратно. В профила си в Туитър Бърч написа: „Можем ли наистина да я съживим? Кой знае, но ще бъде забавно да опитаме...”.
Между 2000 и 2005 г. Bebo и MySpace бяха основните конкуренти на Facebook и имаха по около 40 милиона потребители. Мрежите обаче не можаха да отговорят на темповете на развитие на Facebook, в резултат на което сайтът на Марк Зукърбърг ги надмина по популярност. Неуспехите на Bebo след продажбата през 2010 г. се дължат и на нежеланието на тогавашните собственици да инвестират в мрежата.
Коментари