Случаите на измами при пазаруване онлайн у нас са малко


Случаите на измами при пазаруване онлайн у нас са малко
Снимка:

474

Случаите на измами при пазаруване в Интернет у нас са малко в сравнение с други държави, но никой не е застрахован. Това заяви в Богомил Николов, изпълнителен директор на Българска национална асоциация на потребителите, предаде агенция Фокус.

Най-важните проблеми са липсата на контакт и скритата идентичност на търговеца, посочи Николов. При пазаруване онлайн потребителите имат повече права отколкото в нормалния магазин, но повечето хора не са запознати с това, допълни той. 

Припомняме ви, че имате право да върнете закупената стока в рамките на 7 дни.  Когато контактите на търговеца липсват или са неточни, на практика потребителят е лишен от правото си да върне съответния продукт.

Богомил Николов посочи още, че най-честият проблем, който се забелязва при пазаруването онлайн, е забавянето на доставките, заради плащане с кредитни карти. У нас този проблем не съществува, защото обикновено стоките се заплащат при получаване.

Българите обичат да видят и да изпробват стоката преди да я закупят, но потребителите не трябва да забравят, че при пазаруване в Интернет имат право при неодобрение на стоката да я върнат, каза още Богомил Николов. Той отбеляза, че през тази година няма нито един сигнал от излъгани клиенти,  закупили почивка в мрежата.

  • Етикети:

Още от Технологии


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.87844
  • GBP
    1
    2.35062
  • JPY
    100
    1.21601
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички