Компанията Facebook тества платформа за директно продаване на стоки и услуги, пише BuzzFeed.
Търговците и производителите, които имат страници в мрежата, ще имат възможност да вграждат онлайн магазини в тях. Facebook уточнява, че засега всичко е пробно с идеята да се провери има ли интерес от търговци и потребители и да се правят ли някакви допълнителни промени в услугата.
Целта е целият процес по откриване, избиране, поръчка и плащане на продукта да става в рамките на Facebook. Към момента социалната мрежа дори няма да взима процент от продажбите, макар че с течение на времето това най-вероятно ще се промени.
В момента съвсем малко онлайн търговци имат достъп до пилотната програма, като от Facebook уточняват, че тя е в съвсем начален стадий. И макар онлайн магазините в страниците да са достъпни от всички версии на Facebook, основният им фокус е мобилните устройства.
Първоначално няма да има търсачка, с идеята потребителят активно да разглежда предложенията в магазина. Обмисля се възможност чрез платформата да се позволи на спортни отбори, известни личности, автори и художници също да продават своите сувенири и творби. Това обаче е за по-далечно бъдеще, а сега всички усилия са в изграждането на платформата първо за търговците, уточняват от компанията.
Коментари